YE – PEACE OF ART
Portada » Projectes Internacionals » Erasmus + » YE – PEACE OF ART
Peace of Art – 2025
QUÈ ÉS Peace of Art?
Associació Reintegra ha participat com a entitat sòcia a l’intercanvi juvenil “Peace of Art”, una experiència transformadora que ha tingut lloc a Camposilvano, Roverè Veronese (Verona, Itàlia), del 16 al 26 de maig de 2025.
Durant deu dies, joves procedents de set països diferents —Itàlia, Egipte, Turquia, Tunísia, Algèria, França i Catalunya— han compartit art, cultura i vivències en un entorn de convivència enriquidor. L’intercanvi ha estat una oportunitat per viure emocions, aprenentatges i complicitats, tot promovent la comunicació intercultural a través de l’educació no formal i el llenguatge universal de l’art.
Des de Reintegra, creiem fermament en el poder d’aquestes experiències per fer créixer les persones joves, obrir horitzons i sembrar valors com la cooperació, la diversitat i la creativitat. Participar en aquest tipus de projectes reforça el nostre compromís amb una educació transformadora i inclusiva, connectant el local amb el global.
Projecte subvencionat:
Volem agrair de tot cor a Oriel APS, entitat coordinadora del projecte, per la seva organització, i a tots els joves participants per la seva energia, sensibilitat i ganes de compartir.
Aquest projecte ha estat cofinançat pel programa Erasmus+ de la Unió Europea, i és una mostra clara del potencial que tenen els intercanvis juvenils per construir ponts entre cultures i generar espais d’expressió lliure i creativa.
Seguim treballant per oferir oportunitats que transformen i per continuar teixint aliances internacionals que posin les persones joves al centre.